CRM szoftver

Növekvő ügyfélkör hatékony kezeléséhez CRM szoftvert ajánlunk!

A CRM szoftverek minden olyan hasznos információt magukba foglalnak, amelyre szüksége lehet egy kiszolgáló cégnek a hatékony értékesítéshez és az ügyfélmegtartáshoz.

Kiknek van szükségük CRM-re?

Egy CRM szoftverre gyakorlatilag minden cégnek szüksége van, aki visszatérő ügyfélkörrel rendelkezik, tehát nem egyszeri eladásból él, illetve azoknak is, akik nagy fantáziát látnak az újra értékesítésben, hosszú távú szerződéseket kötnek, és azoknak is, akik kiszolgálásaik során az eladáson kívül további kommunikációt is folytatnak ügyfeleikkel (help-desk, lemondás, újra rendelés, értékelések, ügyfélszolgálat, panaszkezelés, kampányszintű megkeresések, stb..)

Mire jó egy CRM program?

Egy CRM szoftverrel egy átfogó üzleti stratégiát is lehet megvalósítani annak köszönhetően, hogy minden üzleti döntésünkről visszajelzést kaphatunk a számok (megrendelések kontra lemondások) tükrében. Nyomon követhetjük, hogy mennyire volt sikeres egy adott reklámkampány, egy új termék értékesítése, és sok minden mást is. Az ügyfeleinkről pedig egységesen kezelhető nyilvántartási lapokat kezelhetünk, amelyben azt is láthatjuk, hogy eddig azt milyen értékesítési, vagy egyéb folyamatokkal kapcsolatban kerestük meg, vagy éppen fordítva. Hamar felismerhető egy CRM szoftver használatával, hogy az ügyfél-elégedettség mértéke egyenes arányban van a bevételek alakulásával.


Egyedi megoldást kínálunk!

A nálunk fejlesztett CRM szoftverek minden esetben a megrendelőink egyedi igényei alapján készülnek el. 

Ezeket figyelembe véve megrendelőink gyakran kérik, hogy a cégreszabott CRM szoftverük valamilyen speciális igényeket teljesítsen, mint például:

  • Komplett webáruház, egy saját operátor monitorral, és egy tömeges ajánlat-készítő egyedi CRM szoftver.
  • Vállalatirányítási szoftverhez kapcsolt egyedi tulajdonságokkal felvértezett CRM alapú követeléskezelő és kimutatás készítő döntéstámogató szoftver.
  • Munkafolyamat irányítási, és HR szoftverrel összekapcsolt CRM szoftver, amely, készlet, pénzügy és döntéstámogató modulokkal kiépített.
  • Ügyviteli szoftverbe épített CRM szoftver, amely támogatja a HR-t és a döntéshozásokat.
  • Betegnyilvántartó CRM szoftver, amely ügyvitellel és döntéstámogatással összekapcsolt.
  • Meglévő pénzügyi szoftverrel összekapcsolt értékesítést segítő CRM szoftver.


Nézzünk egy példát ügyfélkörünk alapján:

Az Új ház Centrum – ISO Thermo Kft. 2 vállalat frissen létrejött fúziójából született. Ezért nem meglepő, hogy az eddig külön-külön kezelt munkafolyamatokon túl, az ügyfélkör is összeadódott, és felmerült annak hatékonyabb és egyszerűbb kezelhetőségének igénye. A felmerülő feladatra végül megszületett egy olyan három telephelyes ügyviteli szoftver, amely túl a raktár, készletkezelésen és egyéb speciális funkciókon, egy komolyabb CRM modult is kapott. Ez a CRM modul nem csak a vásárlók, de a beszállítók nyilvántartását és kezelését is lehetővé tette praktikusan.

Amire fejlesztünk: Windows, Linux, Mac.
(adatbázis terén pedig alkalmazkodunk ahhoz, ami már van Önnél, vagy javaslatot teszünk az ideális megoldásra)

 

Szakembereinktől bármikor kérhet ingyenes tanácsadást!

 

Bármilyen tevékenységi körben dolgozzon is, elképzelési megvalósításában örömmel segítünk, amennyiben sikeresen behatároljuk a célokat, illetve a felhasználási területeket és funkciókat.

Kapcsolódó kifejezések: crm szoftver, crm program, crm rendszer, ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver, kapcsolatkezelő program